Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 26 Jun 2013

Hujan Rahmat

assalamualaikum semua,

hari ni aku cuti...tengah nak mandikan anak-anak...

plan hari ni nak sambut ulang tahun kami dengan makan sesuatu yang berbeza dari biasa...inshaaAllah semoga dipermudahkan urusan kami...

hari yang agak mengembirakan rasanya...pagi yang agak suram sebab mendung...dan akhirnya hujan turun di bumi Kuantan yang dilanda masalah jerebu sama dengan tempat-tempat lain di seluruh negara...

alhamdulillah hujan di banyak tempat sejak semalam nampaknya mengurangkan banyak bacaan IPU yang agak tinggi di sesetengah tempat...termasuk kuantan...

untuk bacaan IPU terkini sehingga 9 pagi 26 Jun 2013 boleh rujuk di
www.nre.gov.my/Malay/Documents/IPU/Status%20IPU.pdf

p/s dah dapat hadiah anniversary semalam...tq bang...tidur dalam senyum..hehehe...

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

syukurlah kan..
doa semua diperkenankan..
nikmat dunia yang diperoleh kembali....

p/s tahniah..sengih sampai telingale tu

Noe berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat menyambut hari ulangtahun...semoga kekal bahagia...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe..tq kak... memang pun...mujur tak ngigau2..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tq noe...