Ahad, 16 Jun 2013

Biskut Ala Famous Amos

assalamualaikum semua,
sekadar menjenguk untuk letak gambar biskut yang aku buat semalam..
sempat buat satu adunan je untuk bawak balik kampung mertua semalam... tapi memang biskut ni sedap...lainkali boleh buat lagi...untuk kuih raya sudah semestinya...
resepi akan dikongsikan kemudian ye...sebab nak kredit pada yang bagi resepi..kat henpon ni tak boleh nak buat...


p/s mak sedara shah siap cakap semalam...sedap..boleh mintak resepi untuk kuih raya ni...hehe..

dah update ... sila tengok RESIPI KAT SINI

2 Luahan Ikhlas:

Alya Natasha berkata...

sedapnyeee... tak sabar nak tunggu resepi..

eita berkata...

ada iras2 doh tu