Seminar Hidup Luar Biasa selesai

4:42:00 PTG

assalamualaikum semua,

alhamdulillah kami dapat menyudahkan seminar percuma Dr Azizan Osman ni...

dan memang banyak yang dikongsikan oleh jutawan muda ni...berbaloi rasanya kami berkejaran tadi...

bagi sesiapa yang teringin atau pasang angan-angan nak pergi ke seminar beliau eloklah teruskan hajat anda semua tu...sangat berbaloi ok.. tapi untuk ke kelas advance beliau banyak keutamaan lain yang kami kena dahulukan...inshaaAllah satu hari nanti semestinya...

tapi sekurang-kurangnya selepas hadiri seminar ni kami tau apa matlamat kami...dan kenapa kami mesti buat...alhamdulillah Allah memudahkan mereka semua untuk beramal jariah dengan ilmu dan kekayaan yang mereka ada...semua Allah limpahkan rezeki yang lebih buat mereka lagi bagi mereka membantu orang lain serta memanjangkan umur mereka..amin..

harapan aku ingin sekali jadi seperti mereka...amin..

Terima kasih Dr Azizan Osman, Afdlin Shauki dan Tn Hj Asri..

p/s kadang2 kita terlalu rasa selesa dengan hidup kita hingga kita pun tak sedar peluang yang datang di sekeliling kita...

You Might Also Like

9 Luahan Ikhlas

  1. bestnyaa akk dapat pergi seminar DR Azizan Osman ni... wahhhh.. untung akk, makin bertambah ilmu pengetahuan akk... jeles!

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah..banyak perkara boleh belajar...

      Padam
  2. klu pergi advance rasa mcm x sabar2 nk kuar dewan..nak buat dan buat huhu..even kelas smpai tgh mlm tp tak ngantuk..sbb kita dikelilingi org2 yg positif dan nk berjaya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan....? tapi ada perkara kena dulukan... dan banyak perkara kena fikirkan... kalau dia buat kat kuantan ni inshaa Allah kami akan usahakan jugak pegi..

      Padam
  3. Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah... belajar sesuatu dari dia adak... kalau ada peluang pergi la...

      Padam
  4. Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

    BalasPadam
  5. maybe..satu hari nanti, kak pun ada peluang yg sama kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. inshaa Allah kak... saya doakan kawan-kawan juga ada peluang nak pegi seminar dia...

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini