Seminar Hidup Luar Biasa selesai - Cerita Ita                                                             Seminar Hidup Luar Biasa selesai Langkau ke kandungan utama

Seminar Hidup Luar Biasa selesai

assalamualaikum semua,

alhamdulillah kami dapat menyudahkan seminar percuma Dr Azizan Osman ni...

dan memang banyak yang dikongsikan oleh jutawan muda ni...berbaloi rasanya kami berkejaran tadi...

bagi sesiapa yang teringin atau pasang angan-angan nak pergi ke seminar beliau eloklah teruskan hajat anda semua tu...sangat berbaloi ok.. tapi untuk ke kelas advance beliau banyak keutamaan lain yang kami kena dahulukan...inshaaAllah satu hari nanti semestinya...

tapi sekurang-kurangnya selepas hadiri seminar ni kami tau apa matlamat kami...dan kenapa kami mesti buat...alhamdulillah Allah memudahkan mereka semua untuk beramal jariah dengan ilmu dan kekayaan yang mereka ada...semua Allah limpahkan rezeki yang lebih buat mereka lagi bagi mereka membantu orang lain serta memanjangkan umur mereka..amin..

harapan aku ingin sekali jadi seperti mereka...amin..

Terima kasih Dr Azizan Osman, Afdlin Shauki dan Tn Hj Asri..

p/s kadang2 kita terlalu rasa selesa dengan hidup kita hingga kita pun tak sedar peluang yang datang di sekeliling kita...

Ulasan

  1. bestnyaa akk dapat pergi seminar DR Azizan Osman ni... wahhhh.. untung akk, makin bertambah ilmu pengetahuan akk... jeles!

    BalasPadam
  2. klu pergi advance rasa mcm x sabar2 nk kuar dewan..nak buat dan buat huhu..even kelas smpai tgh mlm tp tak ngantuk..sbb kita dikelilingi org2 yg positif dan nk berjaya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan....? tapi ada perkara kena dulukan... dan banyak perkara kena fikirkan... kalau dia buat kat kuantan ni inshaa Allah kami akan usahakan jugak pegi..

      Padam
  3. Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah... belajar sesuatu dari dia adak... kalau ada peluang pergi la...

      Padam
  4. Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

    BalasPadam
  5. maybe..satu hari nanti, kak pun ada peluang yg sama kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. inshaa Allah kak... saya doakan kawan-kawan juga ada peluang nak pegi seminar dia...

      Padam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :) Link blog tidak dibenarkan sama sekali. Jika ada, komen anda akan dibuang atau ditandakan spam.

Catatan popular daripada blog ini

Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ?

assalamualaikum semua, aku ingat dulu pernah terima soalan dari blog ni la.. lama dulu.. pasal perbezaan antara Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas dan jugak Tadika biasa.. memang lama aku menung bila baca soalan tu.. pasal masa tu aku memang tak tau nak jawab apa.. hahaha.. serius ko.. masa tu aku baru je ada anak sorang dan aku hentam je hantar memana ikut kemampuan kami masa tu.. Apa Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ? memang tak pernah la terfikir pun nak cari info atau nak tanya sapa-sapa pun masa tu.. bila fikir-fikirkan balik terasa jugak masa alahai teruknya kami sebagai ibubapa.. dan kami terasa jugak semakin teruk bila abg long dah masuk 2 tahun kat salah satu tadika swasta ni.. tapi nampaknya kenal huruf pun tak tau.. pengsan aku bila ingat balik.. aku mula fikir mungkin sebab abg long sendiri jenis budak yang ada masalah dyslexia.. tapi minor la.. nanti la aku cerita pasal dyslexia tu.. lepas tu kami buat keputusan pu

"Dia r*gol-r*gol saya..."

assalamualaikum semua, alahai payah betul nak menulis sekarang ni...macam-macam halangan ada.... tapi hari ni nak jugak cari kekuatan nak menulis...sebab apa tau? haaa... cuba tengok tajuk tu haa... pengsan tak kalau baca tajuk tu? kalau korang nak pengsan baca tajuk aku lagi la tau... sebab apa tau? yang sebut tu anak aku....diulangi ANAK AKU ....adoiiii la... apa la nak jadi dengan budak-budak sekarang ni ntah...kecut perut ummi kau dengar ni nak oiiii.... nak tau lanjut? ok meh aku cite... ceritanya gini.... semalam waktu balik keja aku ajak la shah singgah Giant beli barang sikit...dalam perjalanan dari dalam kereta tu biasalah kan kami memang akan pimpin anak-anak jalan sampai masuk dalam... dan kebiasanya bagi anak 4 macam kami ni bahagi-bahagi lah siapa nak pimpin siapa... dan biasanya aku akan dukung adik hadi sambil pimpin kakak husna... yang abg ngah dengan abg long terserah pada shah la pulak.. tapi kalau ikut anak-anak semua nak ummi pimpin... ajer rebeh ba

Rayuan untuk kakak husna..

assalamualaikum semua, aku nak sambung cerita pasal permohonan sekolah kakak husna yang tak berjaya aritu.. ada ke yang berminat nak tau cerita lanjut? kalau takde pun aku saja je la nak kongsikan kot-kot akan ada ibubapa yang mengalami nasib sama macam aku nanti kan... jadinya ini panduan untuk korang yang bakal ada anak berumur 6 tahun akan datang... Rayuan ke Pra Sekolah inilah pra sekolah idaman kakak.. ni namanya mengintai dari celah tingkap.. hehe macam aku ceritakan dalam entri sebelum ni, kakak husna tak berjaya nak dapatkan tempat ke Pra Sekolah di sekolah yang sama dengan abg long.. dan aku pun pergi ke sekolah keesokkan harinya selepas menerima surat penolakan tu.. Usaha merayu untuk prasekolah aku pergi dalam waktu pagi.. waktu orang tengah sibuk nak hantar anak-anak masing-masing ke sekolah.. kalau ikutkan waktu tu memang macam tak berapa sesuai memandangkan cikgu-cikgu sedang agak sibuk menguruskan anak murid masuk ke kelas masing-masing.. belum