Khamis, 27 Jun 2013

Kursus Ilmu Keluarga

assalamualaikum semua,

aku sekarang ni tengah berada dalam sesi ceramah Ustaz Abdullah Muhamad dalam kursus anjuran LPPKN ..

aku pergi kursus ni dengan shah ni...shah kena paksa...hehe...kan bang?

kami pergi ke kursus ni sebagai pengisian untuk sambutan ulang tahun perkahwinan kami yang ke 7 baru ni...semalam dah gi sambutan lain...nanti aku cerita di entry lain ya...

ini salah satu cara kami untuk sambut anniversary kami kali ni..semoga dengan cara ni kami dapat perbaiki diri sebagai suami..isteri dan ibubapa yang lebih baik..inshaaAllah..

harap shah dapat bertahan sampai ke petang...amin... ini dia keluar kejap ambik abg long balik sekolah..

Ya Allah...permudahkan kami untuk memperolehi ilmumu hari ini...amin...

p/s minggu depan dah kena tinggalkan family lagi...mana nak jadi keluarga sakinah ni...

6 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata...

lepas tu turun ilmu kat kak pulak ya. walaupun kak dah otai (22 tahun dah, huhu..) jarang p kursus rumahtangga. p zaman kursus nk nikah dulu adalah

✿INA AINAA✿ berkata...

Amin... semoga urusan akk dipermudahkan oleh Allah... InsyaAllah

Unknown berkata...

bagus ni dpt ilmu ni...
nanti boleh la sharing2..:)

Rozita Ceritaita berkata...

inshaaAllah nanti ita buat entry ye..

Rozita Ceritaita berkata...

amin... tq dik..

Rozita Ceritaita berkata...

inshaaAllah... akan dikongsikan nanti..