Isnin, 24 Jun 2013

Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 7

assalamualaikum semua,

hari ni 24hb Jun 2013 merupakan hari yang sangat istimewa untuk kami... 7 tahun yang lalu....

tanggal 24hb Jun 2006... 7 tahun yang lalu kami selamat diijabkabulkan... terasa macam kejap je masa yang berlalu....kan bang?

dalam sibuk kita pejam celik... pejam celik... gaduh...gaduh... tetiba dah 7 tahun... hehe...

semoga perjalanan hidup kita yang masih jauh ini diperlihara oleh Allah dari segala keburukan dan semoga kita sama-sama boleh menjalankan amanah yang digalas di bahu kita sebaik-baiknya....

dan semoga hidup kita yang ketika ini ditemani anak-anak yang sangat comel sentiasa berbahagia hingga ke syurga....amin...

meh layan gambar kami masa dolu-dolu....


di hari pernikahan 24 Jun 2006 




di hari persandingan 22 Julai 2006 
ni pulak gambar masa kini.....


gambar terbaru 30 Mei 2013 .... kejap je keluarga "berkembang" kan? 


p/s ada sesiapa nak tambah komen? hehehe....

14 Luahan Ikhlas:

Anum berkata...

selamat hari ulang tahun

Izwa Kamaruddin berkata...

~happy anniversary!

Seri Kandi Di Tanah Jauhar berkata...

happy anniversary, dear!!

Akupenghibur.com berkata...

happy anniversary :) keluarga bahagia

farrah alias berkata...

Slamat ulangtahun kak ita.samalah kite nk msuk 7 tahun.tapi saya bulan disember nnti baru cukup..hehe...moga ikatan kasih kita brsama suami kekal hingga ke akhir hayat besama anak2.amin

Alin Marlini berkata...

Happy Annivesary Ita. smg kekal hingga ke akhirnya

Aziela berkata...

Happy Anniversary Ita. Semoga bahagia hingga Jannah.

Rozita Ceritaita berkata...

terima kasih anum..

Rozita Ceritaita berkata...

terima kasih izwa..

Rozita Ceritaita berkata...

tq kak seri...

Rozita Ceritaita berkata...

terima kasih dik... amin..

Rozita Ceritaita berkata...

terima kasih farah... amin.... untuk ko jugak tau dik..

Rozita Ceritaita berkata...

terima kasih alin... amin..

Rozita Ceritaita berkata...

tq kak.... amin...