Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 7

1:00:00 PG

assalamualaikum semua,

hari ni 24hb Jun 2013 merupakan hari yang sangat istimewa untuk kami... 7 tahun yang lalu....

tanggal 24hb Jun 2006... 7 tahun yang lalu kami selamat diijabkabulkan... terasa macam kejap je masa yang berlalu....kan bang?

dalam sibuk kita pejam celik... pejam celik... gaduh...gaduh... tetiba dah 7 tahun... hehe...

semoga perjalanan hidup kita yang masih jauh ini diperlihara oleh Allah dari segala keburukan dan semoga kita sama-sama boleh menjalankan amanah yang digalas di bahu kita sebaik-baiknya....

dan semoga hidup kita yang ketika ini ditemani anak-anak yang sangat comel sentiasa berbahagia hingga ke syurga....amin...

meh layan gambar kami masa dolu-dolu....


di hari pernikahan 24 Jun 2006 




di hari persandingan 22 Julai 2006 
ni pulak gambar masa kini.....


gambar terbaru 30 Mei 2013 .... kejap je keluarga "berkembang" kan? 


p/s ada sesiapa nak tambah komen? hehehe....

You Might Also Like

14 Luahan Ikhlas

  1. selamat hari ulang tahun

    BalasPadam
  2. happy anniversary :) keluarga bahagia

    BalasPadam
  3. Slamat ulangtahun kak ita.samalah kite nk msuk 7 tahun.tapi saya bulan disember nnti baru cukup..hehe...moga ikatan kasih kita brsama suami kekal hingga ke akhir hayat besama anak2.amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih farah... amin.... untuk ko jugak tau dik..

      Padam
  4. Happy Annivesary Ita. smg kekal hingga ke akhirnya

    BalasPadam
  5. Happy Anniversary Ita. Semoga bahagia hingga Jannah.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini