Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 27 Jun 2013

Kursus Ilmu Keluarga

assalamualaikum semua,

aku sekarang ni tengah berada dalam sesi ceramah Ustaz Abdullah Muhamad dalam kursus anjuran LPPKN ..

aku pergi kursus ni dengan shah ni...shah kena paksa...hehe...kan bang?

kami pergi ke kursus ni sebagai pengisian untuk sambutan ulang tahun perkahwinan kami yang ke 7 baru ni...semalam dah gi sambutan lain...nanti aku cerita di entry lain ya...

ini salah satu cara kami untuk sambut anniversary kami kali ni..semoga dengan cara ni kami dapat perbaiki diri sebagai suami..isteri dan ibubapa yang lebih baik..inshaaAllah..

harap shah dapat bertahan sampai ke petang...amin... ini dia keluar kejap ambik abg long balik sekolah..

Ya Allah...permudahkan kami untuk memperolehi ilmumu hari ini...amin...

p/s minggu depan dah kena tinggalkan family lagi...mana nak jadi keluarga sakinah ni...

Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lepas tu turun ilmu kat kak pulak ya. walaupun kak dah otai (22 tahun dah, huhu..) jarang p kursus rumahtangga. p zaman kursus nk nikah dulu adalah

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Amin... semoga urusan akk dipermudahkan oleh Allah... InsyaAllah

mama_ka0ri berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bagus ni dpt ilmu ni...
nanti boleh la sharing2..:)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

inshaaAllah nanti ita buat entry ye..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amin... tq dik..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

inshaaAllah... akan dikongsikan nanti..