Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 24 Jun 2013

Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 7

assalamualaikum semua,

hari ni 24hb Jun 2013 merupakan hari yang sangat istimewa untuk kami... 7 tahun yang lalu....

tanggal 24hb Jun 2006... 7 tahun yang lalu kami selamat diijabkabulkan... terasa macam kejap je masa yang berlalu....kan bang?

dalam sibuk kita pejam celik... pejam celik... gaduh...gaduh... tetiba dah 7 tahun... hehe...

semoga perjalanan hidup kita yang masih jauh ini diperlihara oleh Allah dari segala keburukan dan semoga kita sama-sama boleh menjalankan amanah yang digalas di bahu kita sebaik-baiknya....

dan semoga hidup kita yang ketika ini ditemani anak-anak yang sangat comel sentiasa berbahagia hingga ke syurga....amin...

meh layan gambar kami masa dolu-dolu....


di hari pernikahan 24 Jun 2006 




di hari persandingan 22 Julai 2006 
ni pulak gambar masa kini.....


gambar terbaru 30 Mei 2013 .... kejap je keluarga "berkembang" kan? 


p/s ada sesiapa nak tambah komen? hehehe....
Cerita menarik lain

14 Luahan Ikhlas:

Nurzakiah Hanum berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat hari ulang tahun

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

~happy anniversary!

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

happy anniversary, dear!!

Aku Penghibur berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

happy anniversary :) keluarga bahagia

farrah alias berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Slamat ulangtahun kak ita.samalah kite nk msuk 7 tahun.tapi saya bulan disember nnti baru cukup..hehe...moga ikatan kasih kita brsama suami kekal hingga ke akhir hayat besama anak2.amin

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Happy Annivesary Ita. smg kekal hingga ke akhirnya

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Happy Anniversary Ita. Semoga bahagia hingga Jannah.

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terima kasih anum..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terima kasih izwa..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tq kak seri...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terima kasih dik... amin..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terima kasih farah... amin.... untuk ko jugak tau dik..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

terima kasih alin... amin..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tq kak.... amin...