Sabtu, 8 Jun 2013

Seminar Hidup Luar Biasa selesai

assalamualaikum semua,

alhamdulillah kami dapat menyudahkan seminar percuma Dr Azizan Osman ni...

dan memang banyak yang dikongsikan oleh jutawan muda ni...berbaloi rasanya kami berkejaran tadi...

bagi sesiapa yang teringin atau pasang angan-angan nak pergi ke seminar beliau eloklah teruskan hajat anda semua tu...sangat berbaloi ok.. tapi untuk ke kelas advance beliau banyak keutamaan lain yang kami kena dahulukan...inshaaAllah satu hari nanti semestinya...

tapi sekurang-kurangnya selepas hadiri seminar ni kami tau apa matlamat kami...dan kenapa kami mesti buat...alhamdulillah Allah memudahkan mereka semua untuk beramal jariah dengan ilmu dan kekayaan yang mereka ada...semua Allah limpahkan rezeki yang lebih buat mereka lagi bagi mereka membantu orang lain serta memanjangkan umur mereka..amin..

harapan aku ingin sekali jadi seperti mereka...amin..

Terima kasih Dr Azizan Osman, Afdlin Shauki dan Tn Hj Asri..

p/s kadang2 kita terlalu rasa selesa dengan hidup kita hingga kita pun tak sedar peluang yang datang di sekeliling kita...

Cerita menarik lain

9 Luahan Ikhlas:

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bestnyaa akk dapat pergi seminar DR Azizan Osman ni... wahhhh.. untung akk, makin bertambah ilmu pengetahuan akk... jeles!

PinKy MoMMa berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

klu pergi advance rasa mcm x sabar2 nk kuar dewan..nak buat dan buat huhu..even kelas smpai tgh mlm tp tak ngantuk..sbb kita dikelilingi org2 yg positif dan nk berjaya :)

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

mamapp berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mmg best ke ita? Ramai follower dia kn

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

maybe..satu hari nanti, kak pun ada peluang yg sama kan?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhamdulillah..banyak perkara boleh belajar...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kan....? tapi ada perkara kena dulukan... dan banyak perkara kena fikirkan... kalau dia buat kat kuantan ni inshaa Allah kami akan usahakan jugak pegi..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhamdulillah... belajar sesuatu dari dia adak... kalau ada peluang pergi la...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

inshaa Allah kak... saya doakan kawan-kawan juga ada peluang nak pegi seminar dia...