Jumaat, 1 Mac 2013

wahhh....letihnya...

assalamualaikum semua,

aku masih kat taman pertanian jubli perak sultan ahmad shah ni menunggu shah ambik untuk balik rumah ni...

baru abis cabaran treasure hunt Puspanita Pahang ni...

letih wooo...mencabar sungguh cabaran diorang bagi ni...

untuk orang-orang yang dah pencen beriadah macam kami ni memang masak la...

letih gila! cabaran pertama lagi kami dah sangkut...waduh...ada pulak dibaginya cantum puzzle..

cabaran seterusnya...betulkan perkataan dan bina ayat...

dan seterusnya..kira segitiga...

dan seterusnya...dibaginya teka teki...boleh diorang tanya.. matahari apa yang ada dua mata...haa...jawab..jawab...
kami fail bab ni...semua betul bendul! hahaha....

dan seterusnya cabaran herba...

dan seterusnya teka silang kata...yang ni macam senang sikit...

sayang kami sangkut kat cabaran pertama tu lama sangat...letih...

last-last kami kalah...

salute la Puspanita Pahang...tahun depan buat lagi ye...enjoy!

p/s tapi errrr...kawan segroup tadi kata ada group yang tak cukup ahli pun boleh kira menang...yang tu apa cerita pulak ye? blink...blink...

10 Luahan Ikhlas:

azza_mastura berkata...

angah bawak anak anak sekali ke ? :D

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

hehe tak pelah, biasalah tu adat masa pertandingan.. heheheh kalah dan menang... apapun, happy dan ceria... no hard feeling kan kan??? itu lebih pnting

Rozita berkata...

gila apa nak bawak anak...mau ada masuk dlm tasik kat situ kang nanti...dah nama program Puspanita persatuan isteri dan wanita je ye adik-adik...
psssttt...nampak tak yg pakai topi strawberry tu? cute kan? esok kita gi hari keluarga kita pakai sorang satu nak? mesti comel...nak2 muka along...hahaha...

Rozita berkata...

hard feeling ada byk dik...sakit kaki...cuma heart feeling je yg xde...hihi..xde rezeki..redha je la..

n 0 e s u h a i m i berkata...

ita..anggap sbg exercise jer...sekali skala kan... :) kalah pun x per..janji hepi

Lina berkata...

Klu sy x sarat lg mmg dah
join day hehe, mkn mlm x join ke

Queenie berkata...

salam rozita...

apakhabar...membalas kunjungan awak kerumah kita hehehe

Rozita berkata...

yesssss.... hihi...

Rozita berkata...

lina, bila due ni? mesti tak sabar kan? bestnya nak timang baby baru.. rindu bau baby... eh?? hihi...

Rozita berkata...

kabar baik Q, tq sudi singgah sini...