Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 20 April 2011

cerita best Part 1

salam semua,
 baru je sempat menghadap blog ni haa.....banyak no keja hari ni...maklumlah hari jumaat kami nak cuti...balik kampung....yeeeeehaaa..... lama tak balik ni... dekat sebulan dah ni... rindu dgn mak abah...

hari tu pun masa jumaat lepas ada ustaz tu sebut sekali dalam tazkirah dia... dalam dunia ni sangat mudah nak dapat pahala... ada 3 perkara yang kalau kita tengok je tentu dapat pahala... belum buat apa2 tau cuma tengok je...

pertama: tengok al-Quran... tengok je dah dapat pahala belum pun baca lagi...
kedua: tengok Kaabah.... jadi kalau dapat peluang gi tanah suci jangan lepaskan peluang tengok Kaabah lama2..
ketiga: ni paling senang.... insyallah... korang teka la apa?

mesti ramai jawab isteri atau suami kan?

tettttt..... salah!

jawapan dia..... anak?

bukan jugak la.... nanti dulu...jangan teka lagi la... aku dah nak jawab ni....

jawapan dia.... emak dgn ayah kita....

betul kan aku kata senang....? selagi ayah dan mak kita masih hidup insyallah senang nak cari pahala yang ni....korang balik kampung tu kalau takde benda2 nak borak pun.... tengok muka pun ok apa....

ni sebahagian cerita best yang aku nak cite.... cerita best kan...kena la cite part by part...hehehe.... Cerita menarik lain
This entry was posted in

2 Luahan Ikhlas:

Ila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul tu..kalau ade mak bapak,baliklah kampung selalu

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ila:
betul kan.... akak nak balik ari ni..