Isnin, 11 April 2011

kemalangan ngeri di sungai ular..

salam semua,

baru je ada masa nak jengah ke blog ni.. ni pun sebab waktu rehat...

hari sabtu lepas kami mengisi masa berjalan2 ke cherating....lagi sekali... kali ni pegi tengok penyu lagi...sampai orang yang jaga pun dah kenal... dekat kan... boleh la gi selalu... harap jangan bosan ye...

lepas balik tu kami gi chendor..gi beli keropok lekor... masa nak balik tu lebih kurang pukul 4.45 ptg la...nampak kereta terbalik dengan keempat2 tayar menghala ke atas...orang dia..wallahualam bi shawab... aku tak tau cuma yang kami nampak banyak ambulan berkeliaran dan ada 2 ambulan dari pertahanan awam dipandu laju ke arah kemaman.. ada 2 bijik motor bomba di tempat kejadian... cuma yang agak pasti tiada kenderaan lain terlibat...

lepas dari tempat tu kami sangkut pulak di sungai ular... ingatkan jalan jem pasal hari minggu...
rupanya satu lagi kemalangan berlaku kat sini... yang ni kemalangan maut...memang sah dah keluar paper pun... shah pergi tengok dekat2.. tapi tak leh buat apa pasal dua tersepit dalam kereta dan satu lagi dah tak dapat diselamatkan di atas jalanraya.. ada sorang je yang orang boleh bawak keluar dari kereta... dia ni je yang tak ada cedera teruk bila kita tengok dari luaran...

aku? tengok dari dalam kereta je..tak berani nak pegi dekat pun...
gambar? aiseh lagi la... aku lupa bawak henset dan shah lupa bawak kamera...
nak tau lanjut leh baca SINI.http://kemalangandijalanraya.blogspot.com/2011/04/8-maut-semua-lori-punya-pasal.html

tapi serius aku sangat seriau....terbayang2 sampai sekarang ni.... malam tu pulak ada pulak berita 3 beranak mati kena hempap lori kat selangor... aduhai... kecut rasa perut... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

fizan wan pani berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ita, ha'ah dh lama aku tukar URL..nanti boleh add link baru den yoo http://fizandanfamili.blogspot.com ^^,

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhuh akak kalau ada kemalangan nie , maaflah nak berhenti .. cukup kalau tgk kereta yg terlibat je .. huhuh kalau tgk mauu x tidur mlm akak huhuhu