Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 28 April 2011

kenapa jadi macam tu...

salam semua,

hari ni macam sunyi sikit... pepagi tadi segerombolan kawan2 kerja ni dah pergi ke lanchang. ada kes di sana..
aku ditinggalkan sebab kena menjalankan tugas sebagai pegawai bertugas minggu ni... ceh sebenarnya kalau diajak pun aku malas...hehe...

bila dah sunyi2 ni macam2 fikiran ada datang menganggu....

tetiba teringatkan dengan peribadi orang2 terdekat yang mula beralih arah.... aku tak yah nak kena cerita la siapa... cukup sekadar aku cakap yang sipolan ni amat ramat dengan kami sekeluarga...

sejak akhir2 ni sipolan amat berubah sekali.... jauh berubah dari yang aku kenal dulu.... semua ni jadikan hati kami tertanya2 dan cukup sedih.... dia buat kami rasa jauh darinya dan buat kami sangat jauh hati.... seolah2 segala pengorbanan kami selama ni sia2.... kami tak pernah harapkan apa2 pun balasan tapi cukuplah  sekadar tidak menyebut berulangkali kebaikan orang lain di hadapan kami.... seolah2 takde sekelumit pun jasa kami padanya...

hati kami jadi tawar setiap kali nak bertemunya..... semoga Allah mengampunkan dosa kami sekeluarga... amin....

korang mesti pelik kenapa cerita aku pepagi ni sedih je kan.... jangan pelik layankan je la... aku tak tau nak luahkan kat mana lagi dah... tak best jadi pegawai cam aku ni.. kawan2 tak ramai.. yang ada semua staf yang berkerja di bawah seliaan aku... takkan aku bercerita pasal hal beribadi kat diorang kan? kan nampak tak manis camtu... diorang pun sure segan nak dengar... terima kasih la kat korang yang sudi baca ni... Cerita menarik lain

6 Luahan Ikhlas:

Ila berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh,nak tanyalah..ita kerja apa ek...selalu baca sini,tak tak tahu ita keje apa
Jom Baca KFC Chicken Chop

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ila:
ada kat about me kat atas nu...

Dekcik berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

brubahan yg + kew - ?

entry terbaru..http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/perempuan-sekarang-dahsyat-jangan-main2.html

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dekcik:
kalau +ve hati takkan sedih... :(

Ozzy Choc D'Luscious berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

syyyyh hehhe dah2. jgn sedih2. teruskan berbuat baik padanya (^^,)

hehhe

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

faiz:
waaaa... aku dah nangis pun tau... apa pun terjadi kami akan teruskan berbuat baik.. insyallah...