Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 5 April 2011

tak aci! aku nak saman ben ashaari...!

assalammualaikum semua...


aiseh bagi tajuk gempak..mesti la kena bagi salam penuh kan?...hehehe... ko jgn marah akak lak dik...

cuma nak luahkan hati tak puas je ni...nak saman ko....kim salam je la... aku yang tak terbayar lak nanti kalau ko saman aku balik... adehhh....

ni aku nak lepaskan luahan rasa je... dah la ko bagi segmen gila2... nasib baik dah dekat rehat..leh la aku join.. pastu akak dah bagi jawapan salah la pulak skema...kena otter balik... adeh.... saje je kan ko ni....

letih aku tau....

bila ko kuar je KEPUTUSAN BEN 2 ni akak keciwa ko tau.... letih makcik ni...

pastu bila aku klik la satu2 nak tau jawapan diorang... sesaje la kan...rugi aku tak tiru tadi...konon cam aku punya betul la kan...

klik punya klik ada satu tu dia link pulak dengan ko punya soklan satu la ben... yeee apa daaaa... ni kira ngelat la kan...ini tak aci..tak aci.... kalau sesapa setuju mari ikut tangan mcm saya....ayat org keciwa ni.....

Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

nabihancakap berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

samalah kita kak. udah terlambat

Fitri Senin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya xfollow pun yg gegar menggegar ni..xde masa nk BW satu persatu..tp nnti nk jengah juga terjah2 blog yang menarik

ariana's berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

akak pun x sempat..banyak keje dah terbengkalai sejak berblogging ni..hehe..kang tak pasai2 abg merajuk plk..:)