Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 23 September 2013

Agar-agar susu lapis milo

assalamualaikum semua,

dah malam baru sempat nak jengah...malam semalam sampai pagi aku siapkan biskut...mata ni dah layu je sebenarnya tapi tak boleh tidur lagi..shah keluar mengeteh dengan kawan-kawan setaman ni...

nak lelap karang dibuatnya anak-anak main bukan-bukan tak ke bahaya tu..

sambil melepak sambil mengajar abg long membaca ni...letih berebut dengan adik-adik dia lagi...memasing nak pegang buku sorang satu...dengan husna nak ngempeng lagi...wah..memang azab kalau dibayangkan keadaan aku masa ni..dengan tahan mata mengantuk lagi ni..

mana nak menaip blog lagi ni..huhuhu...

tadi sebelum maghrib aku sempat cairkan agar-agar..teringin nak makan benda sejuk-sejuk..pastu tadi dah siap dah tadi..aku dah selamat masukkan dalam peti dah pun...resepi macam biasa..tengah bergolak ni tak sempat nak tulis..layan gambar je la ye...

p/s makin azab bila abg long tengah baca buku 2 tetiba tukar jadi buku 8..eh..ni la padah anak ramai ita...

takde elektrik dan line maxis buat hal sejak kul 9.30 tadi..

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Ct Shaklee berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assalamuaalaikum kak...mohon bagi resepi

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

boleh2...kejap lagi ye...senang je ni...

mazni berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ohh sedapnyee. saya paling suka milo :D

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mazni...dah siap resepinya..meh la buat jugak..