Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 7 September 2013

Baru siap 2...

assalamualaikum semua,

plan nak berjalan ke pesta gempak astro bawak anak-anak berjalan terpaksa dibatalkan..ingat saja nak bawak diorang tengok maskot upin ipin...

tapi disebabkan hari dah hujan di kuantan ni maka..program dibatalkan..

dan kek baru jadi 2... lagi dua atau satu malam kang la...lepas balik dari makan-makan kat rumah akak shah nanti..inshaAllah...

sekarang ni tunggu asar sambil tunggu kek dalam oven...

p/s macam terasa nak buat biskut chip nut macam raya aritu la...yang stok raya dah licin..

update...punya la lama tunggu publish sampai aku dah buat satu lagi blueberry cheese..dah dlm oven pun..nak tunggu maghrib je ni..

Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas: