Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 27 September 2013

Jadi ke tak 'meracun' ni?

assalamualaikum semua,

aku tengah melepak dengan aman sambil surf internet nak tengok hari apa kedai mee racun batu pahat ni tutup.. sesiapa yang tau tolong bagitau ye...tak jumpa lagi orang yang bagitau ni..

kalau kat rumah mak aku rilek banyak betul tau...pagi tadi kami sampai pukul 2 pagi...dah tu sampai pukul 4 lebih tak boleh tidur sebab abg ngah demam panas dan muntah-muntah...letih gila kan dengar? tapi shah yang uruskan semua...kesian dia letih sangat dah...ni pun masih tidur ...kejap lagi kang aku nak kejut solat zuhur...

jadi program nak meracun diri dengan mee racun ni macam kena tangguh dulu je ni...tak sanggup pulak nak request ni...tak sampai hati..

anak-anak pulak kalau kat kampung senang hati gila tau...bebas je diorang main kat mana-mana je...seronok pulak tengok..

p/s pada yang dah sudi menyinggah dan komen..inshaaAllah bila dah balik nanti aku balas ok..

Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amacam ita? dapat sedut sumsum kambing tu? heee