Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 26 September 2013

Mana lebih elok?

assalamualaikum semua,

banyak betul kontroversi sekarang ni tau... lagi lagi melibatkan artis....

sibuk dengan cerita filem Gangster 2 kena ciplak... sedap noo ke cite tu sampai kena ciplak? aku ni Gangster 1 pun tak tengok...jadi memang blur bila orang cakap ada yang ciplak filem kedua anak Datuk Yusof Haslam ni... dengarkan je la...

dengan tetiba ada pulak artis yang dituduh tunjuk anu dia kat bini orang.... adoiiii... korang ni betul takde keja kan? sakit jiwa tau... nak membesarkan anak-anak dalam keadaan pancaroba camni...

dengan tetiba pulak KRU keluar filem baru apa nama dia tu? Vikingdom? huh... blur aku... terus blur... pulak tu tetiba je wujud Vikingdom menyebabkan kontroversi agama.... wah.. lagi terkejut kau...
takpe la aku tengok tv je la kat rumah ye....

jadi bagi mengelakkan adanya kontroversi yang berlanjutan di Cerita Ita ni... maka aku nak mintak pendapat korang la dulu... sebelum kontroversi melanda karang kan?.... walaupun aku bukan artis... hehehe...


aku nak mintak pendapat pasal header aku ni...korang rasa ok lagi ke pakai header tu memandangkan husna dah besor panjang dan dah pandai nak mintak adik (eh?)... tambahan pulak... macam dah tak up to date kan?

apa kata korang buat pilihan....

antara yang ini....

A :




header cerita ita



atau yang ini....

B :



header cerita ita 





jadi..... apa kata survey?.....



p/s aku akan ada ceramah lepas ni... pastu nak gi check aset pulak... doakan urusanku dipermudahkan ok... Cerita menarik lain