Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 29 September 2013

Nak balik dah..

assalamualaikum semua,

nak balik dah ke kuantan semula hari ni..

inshaaAllah lepas maghrib kami gerak dari rumah mak dan abah ni...

ni yang rasa malas bila nak balik kampung ni...malas betul bila nak balik semula..bestnya duduk kat kampung..hilang semua masalah rasanya...tenang je..

hari ni je kami tak berjalan mana pun..semalam keluar jugak kejap cari barang-barang buat biskut..

hari ni rilek je la..pukul 4.30 tadi baru siap goreng ayam berempah..saje je buat makan-makan..

ini pun tengah melayan adik husna makan buah kiwi..
asyik keja makan je anak dara ni..huhu..makan..tukar baju..makan lagi..tukar baju lagi..asyik gitu la ulang-ulang..sabor je la..

meh layan gambar ayam goreng berempah...pasni nak ajak husna golek-golek depan tv kat depan..


Ayam Goreng Berempah 



p/s esok beli strawberry la...teringin nooo nak kek strawberry cheese tu..terasa2 kat tekak.. Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

ANIM berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wonder woman lah..baru balik kampung, dah masuk dapur semula? heee