Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 16 September 2013

Selamat Menyambut Hari Malaysia buat semua

assalamualaikum semua,

pagi ni kami menyambut hari malaysia di kampung shah...di Kg Bt 8 Lepar Banjir Pekan...

semalam petang bertolak dari rumah dan sampai dalam pukul 7 lebih...lama tak kumpul adik-beradik...jadi sesaja je la nak berkumpul...bagi anak-anak kenal dan bermain dengan sepupu diorang...

pagi ni akak ipar aku buat nasi dagang untuk sarapan...tapi ada bau nasi lemak aku semalam diorang panaskan kot...wangi je bau dari depan ni...

mesti korang pelik...bau makanan dari dapur dan aku kat depan...hehe...aku baru lepas susukan husna tadi pastu tengah kemas tempat tidur pulak ni...ternampak hp..update blog dulu la...hehe...

abg long dah bising ajak balik johor...sebab lama tak balik agaknya..bulan lepas tak balik sebab mak abah datang rumah kami sebelum sama-sama gi hantar adik ke UMK Jeli...eh aku belum cerita pasal tu kan? nanti aku ceritakan ok...

ok...jom mengemas...

layan gambar nasi lemak aku semalam je dulu ye...pepetang nanti ke aku tunjuk gambar nasi dagang tu..

p/s apa pengisian hari malaysia korang? tetiba teringin nak berpiknik dengan keluarga ramai-ramai kat pantai la...bestnya kan...

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

syue wana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat hari malaysia..
jom singgah.
berkongsi ilmu dan cerita
www.freevitamin.my

memmetlenggeng berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

selamat hari malaysia..rajin buat nasi lemak

Aziela berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

piknik kat pantai sepat? Hihihihihi...best juga kan.

lizz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam..
sedapnyer nasi lemak tu...telan ailio saya nengok...