Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 5 November 2012

Berita Baik bagi Kakitangan Kerajaan

salam sejahtera semua,

tetiba je masa rehat ni teringat nak letak berita gembira ni...

berita ni dah keluar dalam suratkhabar minggu lepas lagi... dan pada sesiapa yang dah terlepas nak membacanya boleh la rujuk lepas ni ye...

apa beritanya tu?

haaa... ini dia....

Skim Gaji Penjawat Awam Dikaji Semula

macam ada kelegaan bila baca tajuk ni... harapnya dipercepatkan dan janganlah selaras dengan kenaikan harga pulak...

macam sebagaimana biasa setiap kali kenaikan gaji mesti ada kenaikan harga... mana la nak ada nafas yang lega...

untuk yang nak baca lebih lagi boleh tengok kat SINI ye...

p/s bila perut kenyang mata makin layu...ada batang mancis lebih tak? Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ita..ada berita susulan la kan?..

http://www.sinarharian.com.my/nasional/kajian-semula-gaji-hanya-libatkan-20-penjawat-awam-1.99903

ke?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huk ala.. aku baru nak lompat2 ni.. hihi..