Nuffnang merajuk ke tidur?

4:21:00 PTG

salam sejahtera semua,

kejap je dah petang kan.... pastu kejap je dah malam...dan kejap je dah pagi balik..... masa cepat betul berlalu sekarang ni....

tadi aku sesaje je tengok Nuffnang... alhamdulillah dah ada peningkatan earning sejak aku berblog beberapa tahun yang lepas... hahaha... tak banyak pun, tak cukup pun nak buat claim... orang lain dah ribu-ribu pun cikta...huhu...

tadi bila aku klik view blog lepas post entry.... aku nampak camni?



kenapa ye? Nuffnang merajuk pasal aku buat entry ini ke atau memang masa ni dia tengah sedap tidur? hihihi...


p/s bagi la aku peluang nak kumpul ribu-riban gak...huhu...

You Might Also Like

2 Luahan Ikhlas

  1. Ni boleh view ita punya nuffnang...iklan apple peeler :-)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini