Wow.. kari daging, perut masak lemak cili padi dan daging goreng..

8:42:00 PTG

salam sejahtera semua,

hari ni entry bergambar je la ye....

apa menu korang hari ni?

aku cuti kan hari ni....huhu nikmatnya dunia...boleh lepak-lepak...masak-masak...

disebabkan memasak boleh hilangkan stress aku maka mari kita memasak bebanyak ye...

ok korang layan gambar kari daging, perut lembu aka babat masak lemak cili padi dan daging goreng kunyit ni je la ye sementara aku layan cerita Ratu, Dendam Pencinta di TV9 ni...ala episod 13 la pulak ingat episod akhir tadi..

p/s toleh belakang jap...waaa..rumah aku ke tongkang pecah ni????




You Might Also Like

6 Luahan Ikhlas

  1. sllrppp..
    akak nie saja nak bagi eiqa jealous..
    dagingggggg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang akak sesaje nak bagi org terliur..hahaha..

      Padam
  2. tak pandai makan perut lembu sampai ke sudah...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu tak pandai jugak..sekali makan sambal goreng jawa..terus melekat..

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini