Isnin, 5 November 2012

Berita Baik bagi Kakitangan Kerajaan

salam sejahtera semua,

tetiba je masa rehat ni teringat nak letak berita gembira ni...

berita ni dah keluar dalam suratkhabar minggu lepas lagi... dan pada sesiapa yang dah terlepas nak membacanya boleh la rujuk lepas ni ye...

apa beritanya tu?

haaa... ini dia....

Skim Gaji Penjawat Awam Dikaji Semula

macam ada kelegaan bila baca tajuk ni... harapnya dipercepatkan dan janganlah selaras dengan kenaikan harga pulak...

macam sebagaimana biasa setiap kali kenaikan gaji mesti ada kenaikan harga... mana la nak ada nafas yang lega...

untuk yang nak baca lebih lagi boleh tengok kat SINI ye...

p/s bila perut kenyang mata makin layu...ada batang mancis lebih tak?

2 Luahan Ikhlas:

Faiz berkata...

Ita..ada berita susulan la kan?..

http://www.sinarharian.com.my/nasional/kajian-semula-gaji-hanya-libatkan-20-penjawat-awam-1.99903

ke?

Rozita berkata...

huk ala.. aku baru nak lompat2 ni.. hihi..