tolong faham...dia dah ada keluarga ok.

11:47:00 PTG

salam sejahtera semua,

kekadang aku pelik...

orang lelaki ni memang tak sensitif atau tak nak ambik kisah ye...

kekadang aku rasa nak je cakap...suami saya ni sehari suntuk bekerja dan saya pun...saya cuma dapat jumpa suami saya waktu malam je...dan itu je masa kami dengan anak-anak...

jadi tolong la faham...tak payah la nak call kalau benda tu tak urgent dan boleh cerita esok pagi je...sangat menganggu ok!

tau la korang tu bujang tapi tolong la faham sikit orang lain dah berkeluarga dan ada komitmen..

p/s luahan perasaan seorg isteri di malam hari..sabar je la...

You Might Also Like

2 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini