Durian kampung

11:05:00 PG

salam sejahtera semua,

bersiaran dari jerantut lagi pagi ni...tengah berhenti pam susu ni...curi masa update blog kejap...lepas ni nak tengok barang kat bengkel dan ladang..harap hari ni boleh siap....

sebenarnya nak cerita pasal durian kampung ni...sepanjang perjalanan tadi aku nampak ramai orang kampung yang jual durian sepanjang jalan...aku nampak juga ada yang jual betul-betul tepi dusun diorang....menarik je tengok dari jalan...tapi nampak macam biasa la 3 biji rm10....

rasanya aku patut beli ke tak ye?.....hmmmmmm......

p/s nafsu kata ya..hati kata tak...mana nak ikut ni ye....org kata ikut hati mati...ikut nafsu?....haru??? hihihi...

You Might Also Like

1 Luahan Ikhlas

  1. aah memang tengah musim nie dikk

    ekkeke nasi amberng beli ngan kawan opis dik ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini