Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 22 November 2012

Durian kampung

salam sejahtera semua,

bersiaran dari jerantut lagi pagi ni...tengah berhenti pam susu ni...curi masa update blog kejap...lepas ni nak tengok barang kat bengkel dan ladang..harap hari ni boleh siap....

sebenarnya nak cerita pasal durian kampung ni...sepanjang perjalanan tadi aku nampak ramai orang kampung yang jual durian sepanjang jalan...aku nampak juga ada yang jual betul-betul tepi dusun diorang....menarik je tengok dari jalan...tapi nampak macam biasa la 3 biji rm10....

rasanya aku patut beli ke tak ye?.....hmmmmmm......

p/s nafsu kata ya..hati kata tak...mana nak ikut ni ye....org kata ikut hati mati...ikut nafsu?....haru??? hihihi...

Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aah memang tengah musim nie dikk

ekkeke nasi amberng beli ngan kawan opis dik ;)