Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 16 November 2012

hadiah dah sampai! dan cenderahati lagi!

salam sejahtera semua,

maaf terpaksa membisu hari ini kerana tuntutan kerja yang berlambak-lambak di atas meja ni...

waaaaa.... macam nak nangis dah ni.... cepat la abis 3 bulan....

ni pun asyik je tarik nafas...lepas...tarik nafas...lepas.....

tapi dalam sibuk-sibuk ni nak juga menyampaikan rasa terima kasih kat Babyibu yang baik hati ini...

beliau telah menganjurkan pertandingan kat blognya... sila la singgah ye... untung-untung boleh dapat hadiah lagi best...mana tau...


keychain menara eiffel Paris di atas mejaku...hahaha...

dan bebaru ni ada staf dapat rezeki terbang ke korea selama seminggu.... ada la dapat cenderahati juga... bila la aku nak dapat pergi jugak kan....? mesti ada kang yang cakap...dah bagi pegi ko pulak taknak... alahai... tunggu je la budak husna tu dah besar sikit nanti.... dan ummi dah kumpul duit banyak-banyak kan nak...hihi....


i love korea...really?...no la i love malaysia... korean movie boleh la...

p/s tak dapat pegi Paris dan Korea...dapat keychain dan pen pun jadi la....terima kasih semua... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Hazana Ariana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Insyaallah ada rezeki turn ita plk mkn angin kan..tp best jg member yg pergi pun dpt jg souvenier kan.

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

insyallah kak...rezeki pegi sesorang tu ada gak dpt cuma terpaksa tolak..nak tunggu rezki sekeluarga je...