Isnin, 5 November 2012

laaa... harap...baru nak lompat-lompat...

salam sejahtera semua,

tadi aku baru je cerita pasal kenaikan gaji nak dikajikan?

ingat macam berita baik untuk semua penjawat awam... sekali kawan aku komen kat POST ni... terus aku terjah....

sekali dia keluar gini pulak dah....


pastu aku try lagi... kali ni berjaya....

dan ini hasilnya...


Kajian semula gaji hanya libatkan 20% penjawat awam
SALMIAH DRUHAMAD DRAHSIN
1 November 2012
logo cuepacs
Cuepacs
KUALA LUMPUR - Cuepacs berkata kajian semula gaji kakitangan yang diumumkan oleh Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Dr Ali Hamsa semalam, hanya melibatkan 20 peratus penjawat awam yang sudah pun mencapai paras gaji maksimum.
Timbalan Presidennya, Azih Muda berkata, pihaknya mengalu-alukan langkah itu memandangkan kira-kira 20 peratus daripada 1.3 juta kakitangan awam sudah pun mencapai tahap maksimum dan mereka harus diberi perhatian supaya tidak ketinggalan.






jadi pada sesiapa yang baru nak berangan lompat-lompat kegumbiraan macam aku tu....
sila maklum ok yang tajuk berita ini bukan untuk anda... hihihi...

dan sila baca berita sehabisnya di SINI...

p/s faiz, tq ye... kalau tak mesti aku bawak dalam mimpi kang.. hehe.. Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err...same pulak tajuk kiter!hehehee...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hihihi... jangan lompat atas kusi sudah!