Isnin, 5 November 2012

Nuffnang merajuk ke tidur?

salam sejahtera semua,

kejap je dah petang kan.... pastu kejap je dah malam...dan kejap je dah pagi balik..... masa cepat betul berlalu sekarang ni....

tadi aku sesaje je tengok Nuffnang... alhamdulillah dah ada peningkatan earning sejak aku berblog beberapa tahun yang lepas... hahaha... tak banyak pun, tak cukup pun nak buat claim... orang lain dah ribu-ribu pun cikta...huhu...

tadi bila aku klik view blog lepas post entry.... aku nampak camni?



kenapa ye? Nuffnang merajuk pasal aku buat entry ini ke atau memang masa ni dia tengah sedap tidur? hihihi...


p/s bagi la aku peluang nak kumpul ribu-riban gak...huhu... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

eyndayusoff berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ni boleh view ita punya nuffnang...iklan apple peeler :-)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kejap boleh kejap tak..cam biskut..;)