Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 12 November 2012

takutnya aku...

salam sejahtera semua,

dia kacau aku masa tengah pam susu adik tadi...

dia lapar kot.... tak pun dia memang tau dalam bilik ni ada doktor haiwan? ;)

itu aku sempat ambik gambar masa dia dah pegi je...masa dia gegar pintu tu tak sempat nak capai hp...

p/s ke dia tengok aku cam mirip dia je pasal tak solat lagi masa tu??? wei aku manusia la...


Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

IdaShazana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Diorang selalu ganas klu lapar. Jaga2 yek

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu la cam seram je ni.. nasib baik dah hujan..