Isnin, 12 November 2012

takutnya aku...

salam sejahtera semua,

dia kacau aku masa tengah pam susu adik tadi...

dia lapar kot.... tak pun dia memang tau dalam bilik ni ada doktor haiwan? ;)

itu aku sempat ambik gambar masa dia dah pegi je...masa dia gegar pintu tu tak sempat nak capai hp...

p/s ke dia tengok aku cam mirip dia je pasal tak solat lagi masa tu??? wei aku manusia la...


Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

IdaShazana berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Diorang selalu ganas klu lapar. Jaga2 yek

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu la cam seram je ni.. nasib baik dah hujan..