Selasa, 27 November 2012

warga emas maut diserang gajah

salam sejahtera semua,

terkejut aku baca headline berita kat tv9 tadi...

aku baca selintas lalu je pun...sebab tengah sibuk nak memasak steamboat...hihi..yang tu aku cite esok ek....dah malam ni..kang bebudak ni berjaga malam kang lagi naya aku kang...

pasal berita warga emas maut tu aku cuma baca sikit je...warga emas maut diserang gajah liar di kluang....

kat kluang tu...rumah mak abah aku tu...suspen sungguh...ada sesiapa ada berita penuh? leh story lebih sikit?

p/s perut kenyang mata tak mau lelap pulak dah...sebab selalu tak makan berat memalam...haa..padan dgn muka ko ita...

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Marya Yusof berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

As salam Ita,

Salam perkenalan... Kena serang dgn gajah? Maybe sebab habitatnye dah terncam lah tu.. alahai tanahirku...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kena marya jugak,
kebun dia sebelah hutan kot..area situ byk kwsan tak teroka lagi..dan memang byk gajah liar..