Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 1 Januari 2013

Nasi Kandar Dua

assalamualaikum semua,

cuti-cuti ni korang buat apa?

kami gi makan kat luar tadi...saje teringin bawak anak keluar makan dan makan angin...

memula plan asal nak mak sarapan tapi disebabkan masalah teknikal tak siap-siap...maka plan ditukar ke makan tengahari je la...

tak plan nak makan apa pun..mulanya nak gi cuba makan burger bakar di kuantan ni..burger big show...tapi bila lalu kat kedai dia masih tutup lagi..pukul 4 petang baru dia buka....akhirnya kami menuju ke balok untuk makan nasi kandar...

tempat pilihan di Restauran Nasi Kandar Dua di Balok...dulu pernah makan kat sini masa mengidam mengandungkan adik husna dulu...

nasi dia sepinggan dengan lauk ayam goreng rempah rm5.. kami ambik kari kambing yang rm10 satu mangkuk...boleh tahan la kiranya harga dia...

harga masih sama cuma yang membezakan saiz ayam dia semakin kecil dari masa kami datang setahun yang dulu...

p/s tengah layan abg long main gelunsur kat zoo..abg ngah dah selamat tidur dah...

Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

abah khalisha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Wah layan nasi kandar ye..sedap tu