mesyuarat ke pesta membeli ni?

11:57:00 PG

assalamualaikum semua,

hari ni aku berada di wisma belia kuantan sebab ada mesyuarat agong puspanita negeri pahang..

disebabkan pemimpin kami orang yang berjiwa berniaga dan kami pun menyokong sepenuhnya idea beliau nak mendapat duit saku puspanita jabatan kami...maka kami di sini bagi menjaga booth jualan kami....

kami jual apa tau? kami jual kurma, aprikot kering, jus delima, minyak zaitun, madu, cuka epal dan cuka kurma pun ada...kami jual murah-murah je pun...dari harga rm5 hingga rm35

eh ni nak gi mesyuarat agong ke apa ni? hihi...

meh layan gambar pesta jualan sebelum masuk ke mesyuarat pagi tadi...

nasib baik tak bawak duit banyak...banyaknya makanan sedap-sedap nak diborong...serbuk kunyit pun diorang ada jual ko....

p/s mesyuarat puspanita tapi ada gak lelaki menyelit sekali....apa daaa...bagi la can kat orang perempuan ni satu hari buat diorang...

You Might Also Like

6 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini