Jumaat, 4 Januari 2013

Kasihnya Ibu ....

assalamualaikum semua,

salam jumaat buat semua yang sudi singgah dan membaca blog ni.....

sampai je office pagi ni.... suasana macam ada sayu pulak dalam hati..... tak tau la kenapa.... rasa kosong....
rasa rindu..... rindu pada mak dengan abah.... lama tak jumpa dah.... last aku balik awal bulan lepas.... rasa dah lama sangat dah....

abah n mak



Ya Allah, tabahkan hati aku untuk tunggu hujung bulan ni..... amin...


"Ya Allah, Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil."
“Apabila hamba itu meninggalkan berdoa kepada kedua orang tuanya nescaya terputuslah rezeki (Allah) daripadanya.” (Hadis Riwayat al-Hakim dan ad-Dailami)


meh layan video syahdu kasihnya ibu dari Syarifah Aini ni... aku minat betul lagu ni....



p/s sambil layan lagu sambil makan sarapan....

8 Luahan Ikhlas:

Fiza Rahman berkata...

Rindu kat mak juga. Harap2 inggu ni bley balik jumpa mak.

Izwa Kamaruddin berkata...

amin~

Unknown berkata...

cemburu ngan org yg masih ada ibu ni...ish ish

Aziela berkata...

Yeay...hari nie balik PD jumpa mak...

Rozita Ceritaita berkata...

bestnya boleh balik kg...

Rozita Ceritaita berkata...

tq..

Rozita Ceritaita berkata...

ala..akak x niat nak sedihkan org lain..maaf ye dik...

Rozita Ceritaita berkata...

n jumpa anak...best! hati2 ye..