Selamat Hari Lahir Ita!

10:27:00 PG

assalamualaikum semua,


sumber en google


Allah selamatkan aku.....Allah selamatkan aku.... Allah selamatkan aku.... Allah selamatkan Rozita Abul Rahman... Allah selamatkan aku....

nyanyi untuk diri sendiri aci tak? hehehe..... kira aci je la ye......

3 Januari setiap tahun....nyampah betul aku... cukup tahun je cukup umur....dan dah sampai umur 34 tahun dah aku tahun ni.... makin tua dah...

apa yang aku buat selama 34 tahun ni? entah la.... 10 tahun pertama tentu la tak ingat sangat pasal masih kecik... lagi baki 24 tahun tu....alahai... apa je yang ko buat ita oiii...

amalan? ....aduhaiii....

bakti dengan orang tua?.....lagi la pulak.......

bakti dengan diri sendiri?....... hmmmm... entah ler....

eh ....kalau kita berazam setiap hari lahir takpe kan.... aku selalu camtu... azam tahun baru? aku tak pernah ada pun.... suka tengok mercun je.....


p/s terima kasih semua atas doa dan ucapan hari lahir yang ku terima..... eh contest tinggal hari ni je nak join tau...jangan lupa.....

You Might Also Like

9 Luahan Ikhlas

  1. hepi beday ita..eh,kak ita..
    hehehe....murah rezeki selalu ye

    BalasPadam
  2. selamt hr jadi eita..wah umur kita nak sama jer..hahah

    BalasPadam
  3. happy bezday!! Wish you great year... :)

    BalasPadam
  4. Happy Birthday Ita. Semoga terus beroleh kebahagiaan tanpa penghujung. Amiin.


    P/S : Rumah akak seberang jalan jer lah dari rumah Ita agaknya..hehehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq kak.... amin....

      ye la tu umah kita dekat... meh la singgah umah kak...

      Padam
  5. Have a very hepi befday ita..moga berbahagia dan dirahmati Allah selalu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini