Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 24 Mac 2011

mana duit tu pegi...

salam,

pepagi ni ceria je kan pasal gaji.... hahaha...sapa tak suka perkataan tu, sila angkat tangan? aku rasa yg angkat tangan mesti majikan2 je ni...so bolayan ok...

aku rajin la pulak tengok maybank2u.com tadi... tetiba lak tengok wa punya gaji luak lagi rm600... laa mana duit ni pegi....

terus aku cek lak kat AG online... tengok slip gaji...senang kan semua boleh online..
tengok2 je memang ada pemotongan...sekali dia kata pinjaman perumahan daa..bila lak kena potong ni...aku panik...call HQ... org x jawab...call perumahan diorang kata akan bagi notis kalau nak potong....last2 aku call HQ balik...sah diorang salah potong dan akan pulang duit tu dlm minggu ni atau minggu depan...fuhhh...nasib baik...kalau tak kacau lagi bulan ni...

semua moa kena tu....korang kena cam aku ke? Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sian ko ta..camne la boleh salah potong...
perumahan akan bg notis bila potong... biasanya sebulan or 2 bulan lepas bayaran akhir ke pemaju...kira lepas dapat kunci la...
rumah bila siap??

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

idah,
aku pun x tau la AG ni..pelik kan? rumah aku jangka dlm bulan 6 ni..eh biasa lepas 2 thn dia mintak byr kan? 2 thn tu kira dr pinjaman kita lulus ke dr bayaran pertama perumahan buat ke pemaju ek? konpius la...