cam tak caye je...

5:21:00 PTG

salam,

caye tak? percaya la...

nak percaya apa lak kan? lum tulis apa2 lagi ni pun....kitorang skrg kan gi keja naik motor kan....ye la minyak dah naik jadi kena la ubah cara hidup...

tapi aku bukan nak cakap pasal minyak naik ke pasal naik motor ke...tapi pasal jalan kat kuantan ni...

macam pelik lak tetiba tengok jalan kuantan lenggang je tetiba...mana semua orang pegi???
siap semalam petang shah leh buat lap baik punya kat depan Sara Tom Yam depan RHB bank lama tu....wah selalu kat situ la selalu terpaksa slow2 nak cilok celah2 keta....pelik kan? dah bape hari camtu...sejak cuti sekolah la kot....

tapi yg lagi pelik bukan setakat jalan je kosong tapi dengan opis2 sekali kosong...tu apa cite lak tu?

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. Ita: agaknya ramai yang ambik kesempatan bercuti jugak semapena cuti sekolah ni kan..itu yang lengang Kuantan tu..kalau tak akak balik keje kan main banyak lagi kereta..:)

    BalasPadam
  2. hahahahh yg opis kosong tu sbb semua bercuti dik .. bila opis kosong .. jalan punn kosongg ekekek

    ps : bile nak bercuti nie .. akak ke terengganu jumaat nie :)

    BalasPadam
  3. diaorg dah pindah kot...hehehe

    BalasPadam
  4. Salam kenal..hummmm fit pun suka lengang2 cmni sebab g keje xjem..cuti sekolah.. :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini