Al Fatihah buat baby Adelia

11:28:00 PTG

salam semua,

aku terpanggil nak buat entry memalam ni...kebetulan pulak adik dah selamat tidur....

tadi lebih kurang pukul 10 mlm aku dikejutkan dengan sms dari sahabat sekolah lama...dia bgtau anak pada rakan sekolah kami meninggal dunia kerana tersedak susu...berita keluar dalam paper utusan hari ni...aku tak tau pun kawan aku tu baru melahirkan...baru je dua bulan...kesian dia...

korang leh baca berita penuh kat sini.... MALAYSIA ZOOM ...

ni pulak cerita dr mak dia....aku tak leh nak tahan air mata aku....korang baca la sendiri ye...

PERMERGIAN ADELIA...16 MARCH 2011

Innalillahi wailla hiraji'un....semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Adelia...amin...

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. itula yg selalu kita risaukan bila tinggalkan anak untuk bekerja

    BalasPadam
  2. Alfatihah buat arwah,,dan semoga ibu adik adelia ni tabah dlm menempuh dugaan allah ini..berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..oh ye, sambil tu akak nak tag Ieta contest ni..jom joint..suka2 je:)
    http://sukasukicikin.blogspot.com/2011/03/contest-pertama-aku-foodilicious.html

    BalasPadam
  3. sedih .. berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul .. semoga ibua delia tabah hadapi ujia berat dari allah ini .. aminnnn

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini