Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 30 Mac 2011

mencurik jap...

salam semua,

cemas baca tajuk kat atas tu...? jangan la panik aku cuma nak curik masa je kejap...bukan curik duit pun...

jap lagi aku nak gi mesyuarat agong kelab kat bengunan sebelah ni...

asyik mesyuarat je kan keja gomen ni...macam cerita hantu kak limah tu... ingat tak apa MA dalam cerita tu kata... "sy ada seminar ni" ...pastu reramai lak jawab... "ooo seminar..." cisss terasa i tau...

ok... sebenarnya entry ni keluar pasal nak meluahkan rasa jeles pada orang yang dapat rm35,700.oo pagi ni kat suria fm... kalau aku la dapat duit tu aku nak hantar mak abah naik haji la...tapi errr... berkat ke duit tu ek? tak macam judi ke?

korang nak tau apsal aku jeles..pasal semalam aku hantar dekat 80 sms nak menang lagu berduit kat suria fm tau...tau2 je yg menang tu cuma hantar 20 sms je...cett..malas dah nak masuk benda2 gini lagi...buat menambah bil tepon je la... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Fitri Senin berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

skrg ni stesen radio sume ada game bg duit ni..semlm kat sinar fm org menang 10ribu..kat era ada teka bunyi yg hadiah smpai 17ribu..xtaula kalo ada yg dh dpt duit tu..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fitri: memang kan.. agaknya dah jadi trend promosi radio dan strategi menambahkan pendengar kot...