Pusat Pengambilan Vaksin (PPV) Booster di Johor

6:39:00 PG

Pusat Pengambilan Vaksin (PPV) Booster di Johor

Assalamualaikum semua, sekarang ni di mana-mana tengah sibuk orang ke pusat pengambilan vaksin (PPV) untuk dapatkan suntikan booster.. tak kurang juga di Johor ni pun.. banyak juga PPV yang dibuka untuk pastikan semua orang yang layak untuk dapatkan suntikan booster bagi Covid 19.. aku pun dah ambik vaksin pada bulan Disember baru ni.. ambik vaksin secara walk in..


Pusat Pengambilan Vaksin (PPV) Booster di Johor




Di Johor ni banyak juga Pusat Pengambilan Vaksin yang dah dibuka untuk pengambilan booster Covid19 secara walk in.. ada pusat yang dah mula dibuka sejak 29 Januari 2022 lagi.. jadi untuk warga Johor yang nak dapatkan booster bagi vaksin Covid19 boleh je kalau nak dapatkan secara walk in.. 

Ada juga dinyatakan kenapa sebab anda perlu mendapatkan vaksin booster atau vaksin penggalak bagi Covid19 ni.. boleh baca dari paparan gambar di bawah ni.. 

Kenapa anda perlu dapatkan dos penggalak atau booster Covid19 




Dan bagi yang nak dapatkan vaksin penggalak atau vaksin booster bagi vaksin Covid19 secara walk in di sekitar Johor boleh dapatkan di senarai Lokasi Pusat Pengambilan Vaksin secara walk in di sekitar Johor mengikut daerah seperti senarai dalam gambar di bawah ni.. 
 

Senarai Lokasi PPV Walk in booster Covid19 di Johor



Semoga maklumat ni dapat membantu sesiapa yang memerlukan maklumat lokasi Pusat Pengambilan Vaksin Booster secara walk in atau PPV vaksin booster secara walk in di Johor.. 

BELUM DAPAT DOS PENGGALAK?

Semua PPV onsite dan offsite seluruh negara telah dibuka untuk walk-in bagi SEMUA penduduk 18 tahun ke atas yang pelengkap 2 dos + 90 hari MULAI 29 Jan 2022.

Jabatan Kesihatan Negeri Johor



Ceritaita





You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. Balasan
    1. ada tempat yang tak dinyatakan kat sini adda.. macam kat JB pun ada klinik yang buat tapi takde dalam senarai.. mungkin yang diletak dalam senarai ni ada kapasiti vaksin yang besar..

      Padam
    2. oo ok faham. ni yg utk large scale kot

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini