Catatan terkini

Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing

Imej
Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing - gambar ni kredit google ya Assalamualaikum semua, dulu aku pernah cerita pasal kedai jual keropok lekor sedap di Mersing dalam blog aku ni. Masa tu aku perkenalkan satu kedai keropok kat Mersing la. Bukan kedai keropok lekor popular dan viral di Mersing pun masa tu. Tapi aku cerita sebab dia jual keropok sedap. Kali ni aku nak cerita pasal kedai keropok sedap yang lain pulak. Lokasinya masih lagi di Mersing. Tak berubah ke daerah lain lagi la. Setakat ni kalau dalam Johor ni keropok area Mersing la yang menjadi pilihan kami sekeluarga. Pada kami, keropok daerah lain di Johor ni bukanlah tak sedap, cuma tak menepati selera je. Gambar lama dia, masa ni takde lagi papan tanda kuning kedai dia Ni gambar baru, adik aku ambik dari dalam kereta Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Eh yang aku cerita ni pasal keropok lekor sedap tau. Bukan keropok keping. Karang ada yang salah faham pulak. Kadang-kadang ada keropok lek

Aku Menang Hadiah dari BSN!

Aku Menang Hadiah dari BSN! 

pemenang hadiah #BSNmisi2023
Aku Menang Hadiah dari BSN


Assalamualaikum semua,  tetiba semalam masa bukak Instagram aku terpandang ada mesej dalam tu yang belum dibaca. Laju la aku bukak. Sekali mesej BSN bagitau yang aku menang hadiah dari BSN rupanya. 

Berbunga-bunga tau hati bila jawab balik mesej tu.  Dia mintak aku bagi nama penuh, ic dan alamat semua. Nanti akan sampai hadiahnya di rumah katanya. Lepas tu kena tuntut pulak kat BSN yang terdekat.

Alhamdulillah walau tak besar mana pun menang pun. Dapatlah Sijil SPP bernilai RM200. Apa pun aku tetap syukur jugak. Kira rezeki jugak la kan. 

Boleh je biar dia tersimpan dalam tu walau takde dividen pun. Tapi mana tau kot-kot ada rezeki pulak menang cabutan SSP ke satu masa nanti. Kita doa je la kan.. rezeki pun kita pun yang tentukan. 

Aku menang hadiah dari BSN! 

ni la pertandingan #BSNMisi2023


Sebenarnya aku saja je suka-suka sertai pertandingan isi dialog yang dianjurkan oleh BSN akhir tahun aritu. Siapa sangka boleh tersenarai antara 10 yang bertuah. Ni yang rasa semangat nak sertai pertandingan lain pulak ni. Hehe


Ceritaita

Ulasan

  1. tahniah kak..Alhamdulilah rezeki

    BalasPadam
  2. waa rezeki tahun baru tu ita.. tahniah

    BalasPadam
  3. tahniah...
    kalau dah rezeki tak ke mana.
    200 pun duit juga...sapa nak bagi free2 kan

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...rezeki tahun baru..tahniah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Catatan popular daripada blog ini

Tok Aman Bali Beach Resort Kelantan

Resepi Pau Gebu yang sangat lembut

Resepi Mudah Apam Kukus