Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 24 Disember 2012

hujan rahmat

assalamualaikum semua,

hari ni aku masih cuti dan lepak-lepak dengan anak-anak kat rumah....

hujan tak berhenti sejak malam tadi....laman kami dah banjir pun....tak nampak macam nak berhenti lagi ni....

teringat waktu musim tengkujuh macam ni tahun lepas...waktu tu la kuantan banjir dan saat itu jugak sakit nak bersalinkan adik husna....

nasib baik rumah ni dah tak pakai astro...kalau tak camne la bebudak ni nak tengok tv...

p/s hujan-hujan ni kami layan mee hoon bodoh je....layan....

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas: