Sukan Paralimpiad Malaysia XVI di Pahang

4:54:00 PTG

assalamualaikum semua,



mungkin ramai yang tak tau sukan Paralimpiad sedang diadakan di Pahang sekarang ni.... jangan kata korang...aku pun tak tau....yang duduk kuantan tu.....

Sukan ni berlangsung dari 9 Disember 2012 hingga 14 Disember 2012....

lagi sekali diadakan semasa hari bekerja... tak dapat nak tengok...

sesiapa yang nak tengok sukan ni dan tak sempat kot.... cuma acara penutup yang akan diadakan di Sukpa esok petang je.... lain-lain acara aku tak pasti....

lain-lain info boleh tengok kat SINI ...

p/s sedih jugak bila tengok sukan untuk orang kurang upaya macam ni dipinggirkan... liputan kat tv pun macam takde je...

You Might Also Like

0 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini