Isnin, 31 Disember 2012

Kuantan banjir lagi!

assalamualaikum semua,

kawasan yang dilanda banjir


hujan turun tak berhenti sejak awal pagi tadi di kuantan ni dah menyebabkan banjir di setengah kawasan di kuantan ni...

di tempat kerja aku sekarang ni area jalan seri kemunting masih hujan walaupun dah renyai... kat rumah kami tak tau la apa kabor ntah ni.... berdoa je hati ni...jangan lah naik air macam hari tu lagi....
takde orang kat rumah pulak tu....susah hati dah ni... patut ambik cuti je tadi....waaa....

perkembangan setakat ni cuma dapat tau dari Portal Banjir dan Facebook Kuantan je la...

ini gambar-gambar yang diambil dari facebook kuantan tadi....

jalan pintasan ke perlabuhan - bypass kuantan

jalan gebeng

taman tasik bandar

gebeng

jalan kemaman -kuantan
jalan pun dah ada yang ditutup untuk semua kenderaan ringan...
boleh rujuk di bawah...



p/s dalam suasana banjir ni pun ada yang ada hati lagi nak tanya pasal sambutan tahun baru....jaga nyawa dulu la....kat terengganu dah meragut nyawa pun... insaflah selagi belum dihisab...

sumber dari Portal Banjir

2 Luahan Ikhlas:

abah khalisha berkata...

Banjir lagi???

Lina berkata...

harap-harap taklah banjir teruk macam minggu lepas kan