Khamis, 6 Disember 2012

Tauhu Goreng dengan Sambal Kicap

salam sejahtera semua,

hari ni keja banyak...jadi boleh tulis sikit je ye....


dan ini jawapan bagi entry semalam... Teka... aku tengah makan apa?

aku tanya dengan peralatan di bawah ni aku makan apa kan?

pisau dan garfu


tarrraaaa......

tauhu goreng dan sambal kicap


aku makan ini je la.... Tauhu goreng dengan sambal kicap....

hahaha....berangan macam makan western je kan?....hihi....

terima kasih pada semua yang sudi meluangkan masa menjawab......sayang korang.... eh mana yang jawab dalam hati pun aku sayang gak tau....ahaiiii....

p/s tadi pagi makan capati dengan kari kambing.... sedapnya..sehingga menjilat jari...karang-karang la aku cite ek.....

6 Luahan Ikhlas:

Anum berkata...

sedapnya

Nuries Ismail berkata...

terliuq tgk.....hihihi

Rozita Ceritaita berkata...

menu kami waktu ummi dia malas ni...

Rozita Ceritaita berkata...

balik boleh buat...senang je tu...

ummi berkata...

huhu punyala western.. isinya apa ita?

Rozita Ceritaita berkata...

tauhu goreng takde isi...sempoi je..