Jumaat, 14 Disember 2012

Di sebalik purple terselit jugak pink...

assalamualaikum semua,

tengah sidai kain pagi tadi....dalam hujan...alhamdulillah...

tetiba aku terbelek la bunga yang kami tanam kat laman....bunga orang malas ni...tak perlu selalu siram dah senang nak tumbuh....pepagi mesti dia berbunga dengan meriahnya....terus jadi purple laman kami....tapi aku terlupa nak cari nama pokok bunga ni apa...

belek punya belek....ternampak lak satu kuntum bunga yang berwarna pink....wah...cantik la....kalau semua pink mesti lagi meriah kan....

p/s meh sambung sidai baju....

5 Luahan Ikhlas:

Anum berkata...

sidai2 harap2 panas

el berkata...

bunga ni mmg sng idup kt mn2 pun ada..
mmg lawo lau lg byk lagi lawo kan kak hehe

Rozita abd rahman berkata...

anum, panas...hujan....panas...sudahnya hujan panas...hahaha...

Rozita abd rahman berkata...

kat rumah ni sekeliling kami tanam...mmg cantik...

Zana Ariana berkata...

cantik bunga ni ita..akak pun suka, tp jenis ni x de lg kat rmh ni..