Di sebalik purple terselit jugak pink...

10:30:00 PG

assalamualaikum semua,

tengah sidai kain pagi tadi....dalam hujan...alhamdulillah...

tetiba aku terbelek la bunga yang kami tanam kat laman....bunga orang malas ni...tak perlu selalu siram dah senang nak tumbuh....pepagi mesti dia berbunga dengan meriahnya....terus jadi purple laman kami....tapi aku terlupa nak cari nama pokok bunga ni apa...

belek punya belek....ternampak lak satu kuntum bunga yang berwarna pink....wah...cantik la....kalau semua pink mesti lagi meriah kan....

p/s meh sambung sidai baju....

You Might Also Like

5 Luahan Ikhlas

  1. Balasan
    1. anum, panas...hujan....panas...sudahnya hujan panas...hahaha...

      Padam
  2. bunga ni mmg sng idup kt mn2 pun ada..
    mmg lawo lau lg byk lagi lawo kan kak hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat rumah ni sekeliling kami tanam...mmg cantik...

      Padam
  3. cantik bunga ni ita..akak pun suka, tp jenis ni x de lg kat rmh ni..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini