Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 8 Disember 2012

Lagi-lagi durian crepe....

salam sejahtera semua,

semalam aku kata nak buat kan?

dan aku cuma berjaya buat hari ni je....itu pun selepas puas bersilang tangan dengan adik husna....

ada benda aku nak kongsikan lagi pasal durian crepe ni...tentunya pasal resepi...
hari isnin kot baru sempat cerita....tungggguuuuu....

layan gambar dulu la ye....

p/s hari ni cuma masak ikan selayang masak singgang je pun...

Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

sal ya berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mesti sedap ni kan...

umialya berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rasa2nya nak buat jugak le

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang sedap... eh terpuji diri sendiri... ;)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

buat jangan tak buat... kuih paling tersenang dan sedap di alam semesta.. hahaha...