Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 29 Disember 2012

Operasi Pos Malaysia dah berubah ke?

assalamualaikum semua,

semalam masa check peti surat ada surat sekali dengan pemberitahuan macam postcard kecil macam gambar kat bawah ni... mulai 1 Januari 2013....

tapi aku sebenarnya tengah agak musykil ni....
aku dah baca tapi aku rasa macam takde perubahan je aku tengok...

ke sebab aku tak berapa berurusan dengan diorang ni...

tapi harap-harap ianya berguna untuk orang lain...

p/s tengah tunggu orang datang untuk repair bumbung bocor...baru tak sampai 2 tahun duduk dah bocor...alahai....

Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas:

abah khalisha berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kita tunggu dan lihat perubahannya