Demam kuih raya dah mula dah dan menu berbuka semalam

8:44:00 PG

assalamualaikum semua,

hari ni cuma nak tunjuk gambar...esok kita cerita panjang ye...

banyak keja nak dibereskan hari ni...

alhamdulillah abg long boleh bertahan sampai pukul 7 petang semalam walaupun dah nangis-nangis tengahari semalam...

dan...dia makan paling banyak hari semalam..air milo abis segelas besar..bubur lambuk semangkuk...dan mee bandung lagi...pecah rekod untuk orang selalunya cuma makan roti dan koko krunch je...

semalam kami berbuka dengan mee bandung..alhamdulillah...

p/s petang ni shah dah request nasi goreng dengan ikan masin...alhamdulillah senang keja tak payah memikir dah...

You Might Also Like

10 Luahan Ikhlas

  1. wah..sedapnya..rindu nak makan kuih tart T.T

    singgah ye ke blog www.haneeza.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq sudi singgah sini.. nanti kita kongsi resepi ye... mmg sedap..

      Padam
  2. rajin nyeee ita nie
    nampak sedappp dan mewah ngan jem tuu ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ala kak... saje isi masa dengan anak2.. memang sedap resepi ni kak..nanti ita share..

      Padam
  3. amboi...awalnya buat ta...hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. alin... hehe.. manfaatkan waktu cuti sebaiknya..

      Padam
  4. Mee bandung? Mak oii...bestnya. Bagus betul la anak bujang Ita tu.

    BalasPadam
  5. Ini macam biskut tat je...betul ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tart la ni... tapi versi lain.. comel kan? belajar dari buku.. tak sempat nak cerita pasal tart ni lagi..

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini