Kehadiran ahli keluarga baru kami..

2:31:00 PTG

assalamualaikum semua,

nak berkongsi berita gembira buat kami....

kalau semua orang sibuk tunjuk gambar Putera sulung Kate Middleton dan Putera William...aku nak sibuk jugak...sibuk tayang gambar puteri dan puteri comel kami ni... walaupun jantinanya masih belum dapat dikenalpasti... tapi yang pasti mereka comel....

di pagi hari kejadian di tempat kejadian... pagi tadi...






siap ada teman yang setia menunggu tu....hehe...


dan hasilnya.... 4 ekor anak PETO yang comel-comel....





PETO ni sebenarnya kucing liar yang datang tumpang kat opis kami dan kami bagi dia makan... dulu ada seekor kucing yang kami panggil PET...sangat manja.. dan sekarang orang lain dah bela kat rumah mereka... sekarang ni keluarga PETO dah bertambah... jadi sesiapa yang sudi boleh la ke makmal kami ye....


p/s yang putih hitam si penunggu tu pun tengah tunggu masa je tu...

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini